DİJİTAL OYUN TASARIMI LİSANS PROGRAMI |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |||||
Lisans Derecesi |
4 |
240 |
Örgün |
|
PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ |
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH) | KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ) | ||||||||||||||
KPÖÇ1 | KPÖÇ2 | KPÖÇ3 | KPÖÇ4 | KPÖÇ5 | |||||||||||
-Dijital oyun projesini kavram olarak tasarlayıp, planlama ve durum analizi yaparak projelendirmeleri. | -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi | ||||||||||||||
-Oyun tasarımı sürecinde, medya araçlarının ve bu bağlamda dijital oyunların toplum üzerindeki etkilerinin farkında olarak bunun verdiği sorumlulukla oyun tasarlamaları. | -Liderlik Ve Takım Çalışması | ||||||||||||||
-Topluma ve çevresine duyarlı, insan haklarına saygılı, bölgesel ve küresel problemleri tanımlayabilen, yalnız bugünü değil, kamusal yararlar açısından geleceği de düşünen tasarımcılar olarak üretime katkıda bulunmaları. | -Etik ve Sosyal Sorumluluk | ||||||||||||||
-Dijital oyunların estetik ve algoritmik boyutlarını bir arada geliştirebilme yetisine sahip ve oyun tasarımı yazılımlarına hakim olmaları. | -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim | ||||||||||||||
-Oyun tasarımının tüm süreçlerini yöneterek tasarladıkları oyunu bitmiş bir ürüne dönüştürebilmeleri. | -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme | ||||||||||||||
-Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme | |||||||||||||||
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme | |||||||||||||||
-Değişimi Yönetebilme | |||||||||||||||
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim | |||||||||||||||
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme | |||||||||||||||
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik | |||||||||||||||
-Kültürel Bilinç ve İfade | |||||||||||||||
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği | |||||||||||||||
-Yabancı Dilde İletişim |